Odpowiedzi

2010-03-23T21:19:06+01:00
1 . przekątna w kwadracie ; a√2
a√2 =6 /√2
a =6/√2 teraz usuwamy nierówność to będzie 6√2/2 = 3√2

P=6x(3√2)kw = 6x18=108
czyli pole równa się 108cm2 ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:21:16+01:00
1. przekątna sześcianu = a√3
a√3=6 |÷√3
a=2√3
P=6×a²=6×12=72 cm²

2. przekątna ściany = a√2
a√2=4 |÷√2
a=2√2
P=6×a²=6×8=48 cm²

Proszę bardzo :) Byłoby mi miło, gdybym dostała naj :)
Pozdrawiam