Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:17:35+01:00
Chemiczne: spalanie wstążki magnezowej , spalanie kartek, korozja metali i blachy, smażenie jajecznicy,kwaśnienie warzyw,zup.

liczę na naj odp :)
5 2 5
2009-10-28T20:17:52+01:00
1. Kiszenie ogórków
2. Kwaszenie mleka (zrobi sie kiszka)
3. Palenie sie parafiny.
ścinanie się białka, usmażenie jajecznicy, rozpalenie ogniska, tworzenie się mgły, zamrożenie herbaty.
4 1 4
2009-10-28T20:19:15+01:00
Kiszenie ogórków
smażenie jajek
spalanie papieru
spalanie parafiny
spalanie benzyny i gazu
4 3 4