Odpowiedzi

2010-03-23T21:20:47+01:00
-Wiara za ojczyzne
-Dobro ojczyzny piorytetem
-Obrona kraju w razie takiej potrzeby, nawet jeżeli miało by się to skonczyć utratą życia
-Pomaganie rodakom, w razie potrzeby np. wojny
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T21:21:43+01:00
-zachowania dobrego obywatela
- obronie kraju
-służba wojskowa
- płacenie podatków
- ochrona środowiska
-uczestnictwo w wyborach.
3 5 3
2010-03-23T21:26:08+01:00
Jednym z poważniejszych obowiązków patrioty jest udział w wyborach. To my ludzie wiemy co jest najważniejsze dla naszego kraju, więc powinniśmy wybierac najlepszych przedstawicieli państwa. Niestety, większośc ludzi nie bierze udziału w wyborach, co źle odbija się na kraju; pojawia się coraz więcej strajków i protestów. Wszyscy krytykują polskie rządy, a sami nie starają się niczego zrobic, aby to zmienic.
5 3 5