Odpowiedzi

2010-03-23T21:38:07+01:00
Http://www.bryk.pl/lektury/adam_mickiewicz/pan_tadeusz.plan_wydarze%C5%84.html

Tu jest plan wydarzeń
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:38:49+01:00
1)Powrót Tadeusza do Soplicowa z „nauk”; 2)Dostrzeżenie przez Tadeusza młodej dziewczyny(Zosi) 3) Kolacja na zamku; 4)Pomyłka Tadeusza (Tadeusz sądził, iż Telimena to Zosia) 5) Spór Rejenta 6) Odwiedziny Robaka u Sędziego; 7) Odwiedziny zamkowych ruin przez Hrabiego; 8) Opowieść Gerwazego; 9) Śniadanie w Soplicowie; 10) Grzybobranie; 11) Rozmowa Sędziego i Telimeny o Tadeuszu i 12)Świątynia dumania 13)Polowanie 14)Zebranie w karczmie; 15)Polowanie na niedźwiedzia; 16)Gerwazy ratuje życie Hrabiemu natomiast ksiądz Robak zabija niedźwiedzia 17)Przyszłościowe plany Telimeny 18)Tadeusz poznaje Zosię 19) Tadeusz spostrzega swą pomyłkę; 20)Mrowisko 21)Zamkowa uczta 22)Kłótnia o zamek i narada wojenna Gerwazego i Hrabiego; 23)Pozew przeciw Sędziemu, wysunięty przez Hrabiego; 24)Próba pojednania przez księdza Robaka 25)Wizyta Robaka u Sędziego; 26)Tadeusz-prośba o pozwolenie wyjazdu; 27)Zazdrość Telimeny; 28)Najazd Hrabiego na Soplicowo; 29)Plądrowanie dworu przez szlachtę; 30)Pijaństwo i sen 31)Napad Rosjan na znużoną i zmęczoną szlachtę. 33)Robak który przywozi potajemnie broń ,ratuje związaną szlachtę 34)Bitwa polaków z moskalami 25)Spowiedź umierającego Jacka przed Gerwazym,historia życia iprzebaczenie win. 26)Otrzymanie informacji o wybuchu wojny; 27) Śmierć Jacka Soplicy 28)Wizyta gen. Dąbrowskiego w Soplicowie; 29)Rehabilitacja Jacka Soplicy; 30)Uczta na zamku; 31)uwłaszczenie 32) Koncert Jankiela; 33)Polonez
1 5 1