BARDZO KRÓTKIE PROSTE ZADANKO.
Bardzo prosze o pomoc !.!
Na poziomie klasy 6.
Kto pierwszy dostanie naj !


:Wybierz sobie dowolny rok z przeszłości i utwórz 5 zdań z czasownikiem być.
Tylko żeby był rok ;d
Pomocy juz na dziś a dokłądnie 5 min . ;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:50:12+01:00
1.In 2008 I was on holiday on the sea,
2. In 1993 I was a little kid
3. in 2009 I was in the hospital because I was sick
4.in 1999, my grandmother was a nurse
5.in 1999 I was in first class
  • nJe
  • Początkujący
2010-03-23T21:54:35+01:00
In 2009 I was in England.
In 19** I was in the belly of my mother.
In 19** I was bored.
In 19** I was a baby.
At last holidays I was on a trip.