Odpowiedzi

2010-03-23T21:57:10+01:00
Boże drogi dziękuje ci za to że jestem
że mogę cieszyć się szczęściem
że mogę skakać do góry
że mogę podziwiać chmury
dziękuje ci za mamę
dziękuję ci za tatę
dziękuję za siostrę i brata
I za uroki lata
Dziękuje za wszystko boże
i o opiekę proszę w pokorze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:59:24+01:00
Boże, dziękuje Ci za dzień dzisiejszy, za to, ze przy mnie byłeś.
Dziękuję, że się do tego dobra mój Ojcze przyczyniłeś.
Dziękuję za rodzinę, za zdrowie, ze wciąż jesteś
Że Twą obecność czuje w każdym najmniejszym geście
Dziękuje Ci za miłość, którą od Ciebie mam.
Kocham Cię bezgranicznie i wiem, że w Tobie trwam.
Amen.
1 5 1