Odpowiedzi

2010-03-23T22:18:51+01:00
3*12=36
2*13=26

26-36=-10
temperatura wynosiła -10 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:26:37+01:00
3x12=36 --> suma temp. (12 dni)
wiec aby wyszlo ze nastepnego(trzynastego dnia) srednia tych temp. jest 2 to suma musi wynosic 26 stopni celcjusza (bo 26:13=2)
wiec 36 stopni dodac -10 stopni bedzie wynosic 26

czyli temperatura trzynastego dnia wynosila -10 stopni celcjusza