Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T21:59:12+01:00
Gdy się do życia
wiosną świat budzi,
przyroda pisze
apel do ludzi:

- To my, rośliny!
- To my, zwierzęta!
O naszym zdrowiu
nikt nie pamięta?

Trujące ścieki,
trujące dymy,
bez tlenu rzeki...
...My się dusimy!

A gdy umrzemy
w trującym brudzie,
na martwej ziemi
zginą też ludzie!

Chcemy żyć z wami
w zgodzie, przyjaźni,
niechaj nie zabraknie
wam wyobraźni!

Tęczowy motyl
nad łąką lata,
pająk misternie
sieć swą uplata.

Patrzcie, jak pięknie
w lesie, w ogrodzie!
Ile jest życia
w ziemi i w wodzie!

I ty, Pierwszaku,
oszczędzaj wodę,
nie niszcz i nie śmieć.
DBAJ O PRZYRODĘ!
2010-03-23T22:00:52+01:00

Gdy po schodach płynie sobie
Ciepła ludzka krew
Karzeł ciągnie zwłoki kobiet
Lubi damską płeć
Matko moja, spójrz przez okno
Wszędzie śmierć i krew
Idzie wojna, idzie wojna
Idzie krwawa rzeź

Tam na polu leży głowa
Gnije szczurza pierś
Robot gwałci krokodyla
Małpę gryzie pies
Już się skrada, już zabija
Wojny wampir gdzieś
Będzie wojna, będzie wojna
Będzie krwawa rzeź

TŁUMACZENIE PIOSENKI

Nie wiem czy to to.
2010-03-23T22:03:59+01:00
Idzie wiosna budzi życie!!!
Potopione już marzanny
z kufruf wyciągają skrycie
husty w kwiaty chaftowane
i gorsety z cekinami
wstążki tęczą malowane
ukrywane miesiącami
Ukrywane od miesięcy
po dożynkach,
po andżejkach
teraz wiosna juz na ziemi
na korale czas na świeta!!

;)