Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:05:38+01:00
I=(a/k) + (2/k) k różne od 0

i=(a+2)/k

ik=(a+2)
k=(a+2)/i


Sprawdzenie czy z k=(4/2i-a) da sie otrzymać i=(a/k) + (2/k)
k=(4/2i-a)
k2i-ka=4
k2i=4+ka
i=(2/k)+(a/2)


z tego wynika ze wzór na i z poniższego wzoru i=(a/k) + (2/k) jest inny niż z tego wzoru k=(4/2i-a)


1 5 1
2010-03-23T22:06:43+01:00
I=a/k+2/k |*k
ik=a+2
k=(a+2)/i <-- tyle wychodzi