Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:08:02+01:00
Mówimy w takim przypadku że bąk procesuje wokół prostej prostopadłej do podłoża z jakiej gwiazda widzi półoś orbity ziemi pod kątem 1 , inaczej mówiąc gdyby ziemia była nieruchoma
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-23T22:08:57+01:00
Moim zdaniem jest nieruchoma gdy sie na niej znajdujemy czyli tak normalnie ;D , ze wydaje nam sie ze to slonce sie rusza.A za cialo poruszające sie uznajemy gdybysmy patrzyli tak z kosmosu ;D

albo mozna do tegoo zaliczyc pory roku (jako ten ruch Ziemi)

to jest moje zdanie , jak nie tak to nie spamuj tylko napisz !! :)
3 2 3