Odpowiedzi

2010-03-23T22:10:13+01:00
A+b=13,5
2(a-1,5)=b+1,5

b=13,5-a
2a-3=13,5-a+1,5

3a=18
a=6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:13:41+01:00
X - pierwsza beczka
y - druga beczka

x + y = 13,5
y +1,5 = 2(x -1,5)
x+y = 13,5
y +1,5 = 2x - 3
x+y = 13,5
y - 2x = -4,5 /*(-1)
x+y = 13,5
-y +2x = 4,5

x+y-y+2x = 13,5 + 4,5
3x = 18 / 3
x = 6
6 + y = 13,5
y = 7,5
spr
6 + 7,5= 13,5
7,5 + 1,5 = 2(6-1,5)

13,5=13,5
9 = 9

L=P
L=P

odp : w 1 beczce znajduje się 6 litrów wody.
2010-03-23T22:16:34+01:00
X+=13,5


2(x-1,5)=y+1,5

y=13,5-x


2ax-3=13,5-x+1,5


3x=18


x=6