Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:23:17+01:00
Obraz Sir Frank Dickseel'a idealnie odzwierciedla akcje utworu Williama Szekspira. Przedstawia parę dwóch kochanków, którzy wpadaja sobie w czułe objęcia. Julia stoi w środku,a Romeo, który jest zakochany, i nie moze się doczekać by ją ujrzeć, wdrapuje się na balkon.
2010-03-23T22:23:31+01:00
Moim zdaniem obraz wspaniale odzwierciedla dramat Romeo i julia szekspira poniewarz jest on dziełem które jest fascynujące i inspirujące. dokładnie oddaje emocje jakie towarzyszyły postaciom w książce