Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T22:55:01+01:00
-Hej Aniu
- Witam Cię
-znamy się od kilku lat...
-ii?
-mam ochotę z tobą poważnie porozmawiać.
-o czym?
- muszę Ci podziękować.
-za co chcesz mi podziękować ?
- za wszystko.
- a mianowicie?
- za to że jesteś .
-podziekuj mojej mamie.
-za to że Cie mam.
- nie Kasiu to ja Ci za to dziękuję.
- dziękuję Ci również za to że jesteś wtedy gdy Cię potrzebuje
- nie musisz mi dziękować
- Ale chcę...
- wiedz, że ja również ci za wszystko dziękuję, jesteś wyjątkową osobą w moim życiu i naprawde cieszę się ze cię mam.
3 3 3
2010-03-23T23:00:13+01:00
-Cześc Anka !
-Witaj Marta.
-Dzięki, że mi wysłałaś zaproszenie urodzinowe ! Już kupiłam Ci prezent. Jest super.
-Nie ma za co ! Jak kogoś lubię to pewnie, że zaproszę.
-A o której jest przyjęcie ? Bo wiesz, nie chcę się spóźnic .
-O 15:30.
-Muszę leciec, i jeszcze raz dziękuję !
-Pa !
Na urodzinach:
-Dziękuję wam za te prezenty ! Są świetne.
-Szukaliśmy cały dzień prezentu dla Ciebie.
-Ja muszę już leciec. Narka !
-Cześc i dzięki za prezenty !
4 2 4