Odpowiedzi

2010-03-23T23:02:42+01:00
Mama kazała mi ubić pianę z białek do ciasta.
Podczas odpowiedzi czułam,że pani celowo zadaje mi podchwytliwe pytania, bo po prostu chce mnie ubić z tej matematyki.

Podoba mi się, jak mój malutki kotek tak śmiesznie pije mleczko.
Nic nie mówiłam i zaciskałam zęby z bólu, czując, jak bardzo but mnie pije.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T23:04:14+01:00
Marcin chciał ubić dobry interes z kolegą z pracy.
Aby zrobić ciasto, trzeba najpierw ubić jajka.
Należy ubić drania, który pobił małą dziewczynkę.

Każdego ranka Kasia pije sok pomarańczowy.
Teściowa pije do mnie,że nie pomagam w obowiązkach domowych.