Odpowiedzi

2010-03-23T23:15:10+01:00
- ostre zęby przystosowane do zjadania ryb i mięczaków
- krótkie, owłosione płetwy
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T23:25:31+01:00
Foki tak jak inne ssaki są przystosowane do zycia w wodzie.poruszanie sie w wodzie foką umozliwia przede wszystkim opływowy kształt ciała,konczyny przednie u fok przekształcone sa w płetwy,a tylnie -to główny narząd ruchu-czyli pozioma płetwa ogonowa,pomaga im równiez całkowity zanik owłosienia a aby przetrwac w zimnej wodzie wytwarza sie podskórna gruba warstwa tłuszczu.
21 4 21
Z jakiego źrudła korzystałaś/eś
Zródła