Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-23T23:35:47+01:00
Reklama z proszkiem to prania.

Moim zdaniem w tej reklamie jest pokazane zbyt wiele pozytywnych cech tego produktu.W rzeczywistości produkt ten nie spełnia cech pokazanych w mediach, gdyż pierze tak samo jak inne proszki i nie otrzymuje się perfekcyjnej bieli na którą wszyscy oczekują.
2 5 2
2010-03-23T23:35:52+01:00
Uważam, że reklama sklepu "Media Markt" jest bardzo zachęcająca oraz pełna humoru. Dysponuje ciekawymi hasłami, które przyciągają uwagę konsumentów.
1 5 1