Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T07:12:22+01:00
Bóg jest dla nas wszystkim .Wierzyć w Boga to coś więcej niż teoretyczne wierzenie w Niego. Mieć wiarę w Boga to ufać Mu, być Go pewnym i być gotowym do działania w oparciu o wiarę w Niego. Jest to zasada działania i mocy.



proszę ;]]
4 4 4
2010-03-24T07:13:40+01:00
Wiara to wiara w jakiegoś boga my wierzymy w pana boga a ini np w boga Jahwe każdy ma prawo do wyznania jakiej uważa wiary
3 2 3