Mam napisać w jakim wydziale urządu gminu załatwie nastepujace sprawy:
-zarejestrowanie działalności gosporadczej
-zapłacenie podatku za psa
-zgłoszenie wnoisku o reperację nawierzchni ulicy na terenie osiedla
-wyrobienie dowodu osobistego
-uzyskanie wyciagu z aktu urodzenia
- podanie o przydział mieszkania komunalnego

Prosze o szybka odpowiedź!!!

1

Odpowiedzi

  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-03-24T09:10:17+01:00
1.w urzędzie gminy
2.Właściciel psa musi zgłosić jego posiadanie w urzędzie gminy. Najczęściej robi się to w wydziale finansowym. W tym samym wydziale należy zgłaszać każdą zmianę w posiadaniu psa.
Wymagane dokumenty to dowód osobisty oraz zaświadczenie o szczepieniu psa.
3.wydzialu drog publicznych i miejskich
4 wydzial meldunkowy
5 urzad stanu cywilnego
5 urzad miasta do burmistrza danego urzedu
1 1 1