Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:41:42+01:00
Tkanka - to zespół komórek o podobnej budowie i funkcji.
27 4 27
2009-10-28T20:42:12+01:00
Tkanki są elementami składowymi narządów i ich układów.
11 2 11
2009-10-28T20:49:02+01:00
Tkanka-zespół komórek o podobnej budowie, określonych czynnościach, wspólnym pochodzeniu i ich wytworów (substancja międzykomórkowa) o podobnym pochodzeniu, budowie, przemianie materii i przystosowanych do wykonywania określonej funkcji na rzecz całego organizmu. Tkanki występują u zwierząt tkankowych (tkanki zwierzęce) oraz u roślin wyższych (tkanki roślinne). Tkanki są elementami składowymi narządów i ich układów.
23 4 23