Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T08:10:10+01:00
Jest to chyba ciag arytmetyczny,wiec:
a1=1500 ( pierwszy wyraz ciągu )
n=24 (2 lata )
r=4 ( róznica ciągu )
podstawiamy do wzoru na n-ty wyraz ciągu :
an=1500+(24-1)*4
stąd an=1592
2010-03-24T08:11:49+01:00
A1=1500 (pierwszy wyraz ciągu)
n=24 (2 lata )
r=4 (róznica ciągu)
podstawiamy do wzoru na n-ty wyraz ciągu:
an=1500+(24-1) razy 4
stąd an=1592