List
niedawno zmieniłas pracę napisz list do kolegi z angli .
a)napisz ze zmieniłas prace i podaj powód
b) poinformuj gdzie teraz pracujesz i jakie są twoje obowiazki
c)napisz jak sie czujesz w nowej sytuacji i kogo poznałas w nowym miejscu pracy
d)zaproś kolegę do siebie i obiecaj atrakcyjne spedzenie czasu
Ps>proszę was o napisanie w jezyku angielskim i odrazu tłumaczenie tekstu
potrzebne jak najszybciej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T09:10:12+01:00
Drogi Tomku! Warszawa 24.03.2010r
Co słychać u Ciebie? U mnie zaszło dużo zmian. Zmieniłem pracę, bo tamta praca za biurkiem nie była dla mnie odpowiednia. Obecnie pracuję jako nauczyciel języka angielskiego i niemieckiego. Szkoła jest niedaleko mojego domu, więc mogę później wstawać. Teraz muszę nauczać dzieci całego angielskiego i niemieckiego od początku, bo oni w ogóle nie mieli tych języków! Nawet mi dobrze idzie, bo poznałam nowe osoby, które są gotowe mi pomóc gdyby coś się stało.
Fajnie by było, gdybyś mógł przyjechać do Warszawy i się ze mną spotkać. Opowiedziałbym Ci wszystko dokładniej. Możemy również zwiedzić Warszawę. Napisz kiedy mogę Cię wyczekiwać na lotnisku.
Do zobaczenia
...................


Dear Tom! Warsaw, 24.03.2010r
How are things with you? For me there has been much change. I changed my job, because That job was not at his desk for me. Currently working as a teacher of English and German. The school is near my house, so I can get up later. Now I have to teach kids all over the English and German from the beginning, because they do not have those languages! Even my well-doing, because I met new people who are willing to help me if something happened.
Would be nice if you could come to Warsaw to meet me. And tell you everything in more detail. You can also visit Warsaw. Write when you can wait at the airport.
See you
...................
2 4 2
2010-03-24T09:19:39+01:00
Dear (imię),
I am writing to tell you I've changed my work. My old job was too stressed for me.
Now I'm tutor. I teach kids .
I feel very well because now I have got more time to relax.
I want to invite you to me. I promise unforgetable time.
Yours,
XYZ

pisze do ciebie aby poinformowac cie ze mnienilam prace. stara prada byla dla mnie zbyt sresujaca.
teraz jestem prywatnym nauczycielem. ucze dzieci.
czuje sie bardzo dobrze poniewaz mam wiecej czasu na odpoczynek.
chce cie zaprosic do siebie. obiecuje niezapomniany czs.
3 2 3