Odpowiedzi

2009-10-28T20:45:43+01:00
A) poniewaz na duzych wysokosciach brak tlenu
B)BY MOC WCHODZIC PO LODZIE
C)zbyt wielkie natęzenie swiatla
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:48:10+01:00
A).ponieważ,u góry w górach nie można oddychać
b).raki po to by dobrze było wspinać się po górach,czekan służy do wyrabiania stopni w lodzie,jako laska do podpierania,
c).po to by śnieg ani kawałki lodu nie wpadały nam do oczu
:)
1 5 1