Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:46:16+01:00
Uwazam ze tak poniewaz np pielegniarki zamiast strajkowac mogą zacząc negocjacje w sprawie podwyzek. a pracodawca powiniem byc wyrozumiały dla pracownikow a nie mys;lec o sobie
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T22:26:41+01:00
Tak dlatedo ze aktywność członków Związku nie ograniczała się tylko do działań wewnętrznych. W miarę nabywania niezbędnego doświadczenia w działalności, Związek zgłosił swoich przedstawicieli do prac w komisjach sejmowych i senackich jako członek Konfederacji Pracodawców Polskich. Dobrą reputację Związku oraz sprawność merytoryczną i organizacyjną jego przedstawicieli.A przeciez oba związeki powinny angawac się w mediacje i rozwiązywanie sporów pomiędzy pracodawcami a pracownikami.
1 4 1