Przetłumacz piosenke ;)

I used to think that I could not go on
And life was nothing but an awful song.
But now I know the meaning of true love
I'm leaning on the everlasting arms.
If I can see it, then I can do it,
If I just believe it, there's nothing to it.

Chours
I believe I can fly.
I believe I can touch the sky.
I think about it every night and day,
Speread my wings and fly away.
I believe I can soar.
I see me running through that open door.
I believe I can fly.

See I was on the verge of breaking down.
Sometimes silerce can seem so loud.
There are miracles in life I must achieve.
But first I know it starts inside of me, oh.
If I can see it, then I can do it,
If I just believe it, there's nothing to it.

Chours

'Cause I believe in me, oh.
If I can see it, then I can do it.
If I just believe it, there's nothing to it.

Chours

Hey, if I just spread my wings,
I can fly,
I can fly,
I can fly,
If I just spread my wings,
I can fly ...
Fly, fly, fly.


Proszę☺ o pomoc:)♥

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:00:39+01:00
Czesto myslalam ze nie moge isc dalej
zycie bylo niczym tlyko okropna piosenka
ale tera wiem znaczenie prawdziwej milosci
ja wisze na ramionach
jak moge widziec to moge to zrobic
gdy tlko rozumiem nie ma nic do tego
churek
wirze ze moge latac
wierze ze moge dotykac nieba
mysle o tym kazdej nocy i dnia
zaczarowano moje skrzydla i odlecialam
wierze ze moge szydlowac
widze jak biegam przez te otwarte drzwi
wierze ze moge latac
bylam na zalamaniu
czasami bylam glosna
sa czesci w zyciu ktore musze znosic
ale pierwsze co wiem ze musze to zaczac ja oh
jak moge widziec to moge to zrobic
gdy tylko w to uwierze nic nie ma do tego

churek
poniewaz wierze w sibie oh
gdy moge to widziec moge to zrobic
gdy tylko uwierze to nie ma nic do tego

churek
hej jak tylko rozlozylam skrzydla
moge latac
moge latac
moge latac
jak tylko rozloze skrzydla
moge latac
latac latac latac

2009-10-28T21:02:22+01:00

Kiedyś myślałam, że nie mogę iść na
I życie było niczym straszna piosenka

Ale teraz wiem, znaczenie prawdziwej miłości
Jestem wsparty na wieczną bronią.

Jeśli mogę zobaczyć, to można to zrobić,
If I just believe it, there's nothing to it.

Chours
Wierzę, że mogę latać.
Wierzę, że mogę dotknąć nieba.
Myślę o nim co noc i dzień,
Speread my wings and fly away.
Wierzę, że mogę wznieść.
Widzę, że mnie przebiegających przez otwarte drzwi.
Wierzę, że mogę latać.


Zobacz byłam na skraju załamania.
Czasami silerce może wydawać się tak głośno.
Nie ma cudów w życiu muszę osiągnąć.
Najpierw jednak wiem, że zaczyna się we mnie, oh.
Jeśli mogę zobaczyć, to można to zrobić,
If I just believe it, there's nothing to it.
2009-10-28T21:19:21+01:00
Myślałem że nie mogę trwać
I życie było niczym więcej niż denerwująca piosenka
Ale teraz znam znaczenie prawdziwej miłości
Leżę we właściwych ramionach
Jeśli to widzę
Wtedy mogę to zrobić
Jeśli tylko uwierzę w to
Nie ma nic do zrobienia

Wierzę że mogę frunąć
Wierzę że mogę dotknąć nieba
Myślę o tym każdego dnia i nocy
Rozciągam skrzydła i odlatuje
Wierzę że mogę szybować
Widzę siebie biegnącego przez otwarte drzwi
Wierzę że mogę latać
Wierzę że mogę latać
Wierzę że mogę latać

Widzisz, Byłem na skraju załamania
Czasem cisza wydaje się taka głośna
Są cuda które musisz osiągnąć
Ale najpierw wie mżę to zaczyna się we mnie
Oh jeśli widzę to (whoo!)
Wtedy mogę tym być
Jeśli w to uwierze
Nic do tego nie ma

Wierzę że mogę frunąć
Wierzę że mogę dotknąć nieba
Myślę o tym każdego dnia i nocy
Rozciągam skrzydła i odlatuje
Wierzę że mogę szybować
Widzę siebie biegnącego przez otwarte drzwi
Wierzę że mogę latać
Wierzę że mogę latać ... whooo
Oh Wierzę że mogę latać

Hey bo wierzę w Ciebie
Ohhhhhh
Oh jeśli widzę to
Wtedy mogę tym być
Jeśli w to uwierze
Nic do tego nie ma

Wierzę że mogę frunąć
Wierzę że mogę dotknąć nieba
Myślę o tym każdego dnia i nocy
Rozciągam skrzydła i odlatuje
Wierzę że mogę szybować
Widzę siebie biegnącego przez otwarte drzwi
Wierzę że mogę latać (Mogę latać)
Wierzę że mogę latać (Mogę latać)
Wierzę że mogę latać
Jeśli tylko rozłożę skrzydłą (Mogę latać)
Mogę latać (Mogę latać)
Mogę latać (Mogę latać)
Mogę latać (Mogę latać)
Hey jeśli tylko rozłożę skrzydła
Mogę latać.... (Mogę latać) whooo!!!
(Mogę latać)
latać.....