Odpowiedzi

2010-03-24T11:27:13+01:00
Zanim przedstawie państwu zapis wywiadu, jaki udało mi się przeprowadzić
kilka tygodni temu z przyszłym pisarzem o imieniu Carlos
Wspomnę że jest on marynarzem a jego największym marzeniem jest okrążyć cały świat.
Dziennikarka: Witam pana, panie carlos Jestem polską dziennikarką i bardzo chce z panem porozmawiać o panu i o pańskim życiu. Wiem że odmówił pan wielu moim poprzednikom, mimo to postanowiłam spróbować ....
Carlos: Jestem gotowy.. Chcę tylko żebyś zwracała sie do mnie po imieniu, inaczej nie lubię.
Dziennikarka: Naturalnie, jeśli sobie tego życzysz. Powiedz co twoim zdaniem zmieni sie w twoim życiu gdy ludzie przeczytają twoją książkę pt,, Człowiek na krańcu świata''
Carlos: Nic a nic. Będę pracował tak jak dawniej czyli wyprawy w morze .
Dziennikarka: Czy nie kusiło cię nigdy wyjechać stąd, zobaczyć świat, poznac sławnych ludzi albo wystapic w telewizji?
Carlos: Hmm.. musiałbym se głęboko zstanowić
dziennikarka. No dobrze.. A czy czasem o czyms marzysz?
carlos: tak.. (odpowiedział dopiero po chwili) Marzę o tym aby ludzie byli szczęsliwi czytając moja książkę i aby zrozumieli co dla mnie znaczy morze.
dziennikarka: Może pare słów na temat książki?
Carlos: Nie będę zdradzać szczegółów...
Dziennikarka. dobrze.. Dziękuje bardzo panu za wywiad. do widzenia
Carlos. To była dla mnie czysta przyjemnosć. Do widzenia.

Proszę o najjj;***

pisałam sama...


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T11:34:31+01:00
"prztszłość świetlana, czy beznadzieja, czyli wywiad z Ksawerym Leśnikowskim"
Dziennikarz: dzień dobry, czy mogłabym przeprowadzić z panem wywiad?
K.L.: tak, tak , proszę
D: na początku chciałabym się dowiedzieć, dlaczego przybywając z przyszłości wybrał pan te lata, a nie np. lata 90 XXw.
k.l. dlaczego?hmmm...
wybrałem ten okres czasu, dlatego, że tu i teraz powstało, powstaje najwięcej tych wszystkich wynalazków ludzkości. teraz panuje największy rozkwit, te komórki, komputery itp.
D.:tak, to bardzo interesujące, ale jak będzie wyglądała nasza przyszłość?
k.l. naprawdę nie powinienem mówić co będzie w przyszłości, by nie zmienić czasem czasu bieg, ale w sekrecie zdradzę, że wiele się zmieni. przybyłem z lat 80 XXI w., więc cóż mogę powiedzieć na ten temat, będzie zupełnie inaczej. ludzie mają różne pomysły na przyszłość, ale tam nie będzie tak jak im się wydaje.
d: ujął to pan w sposób ścisły, mógłby pan to bardziej rozwinąć?
k.l.:dobrze, jestem z przyszłości, wc ludzie tam będą mieli już maszyny do przemieszczania się w czasie, wszystko będzie bardziej podręczne i przenośne, dzieci będą uczyły się na innych zasadach, samochody i nne pojazdy będą mniej szkodzić środowsku.
d: wspomniał pan o szkole, jak będzie wyglądać nauka?
k.l.: nauka będzie inna, będzie internetowa i normalna. będą zwracać większą wagę już w szkole podstawowej, co będzie w przyszłości, dużo tematów z ochroną ziemi, więcej nauki języków oraz wycieczek krajoznawczych nie tylko w kraju ale i za granice.
D: ja mam już do pana ostatnie pytanie. czy poznając te lata w których teraz jesteśmy chciałby pan tu zostać, czy wrócić do siebie?
k.l.: trudne pytanie. takiej decyzji nie można podjąć od zaraz, ale może nawet po dłuższym namyśle zdecydowałbym się tu zostać.
D: bardzo dziękuję za rozmowę
k.l.: ja również



proszę bardzo, myślę że pomogłam i przyda się w szkole ;)))
pisałam tak jak na lekcji nas pani uczyała, więc myśle, że nie ma błędów =)
pozdrawiamxD
1 5 1