Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T11:49:25+01:00
Epitet- dzikich bogow,ogromne lwisko,
Szybkimi skoki, chciwy połowu,krwawymi pazury,nadobnej Marty

anafora-Już tygrysa opadła,
Już się tygrys z nimi drapie,
Już obudwu trzyma w łapie;

I ziewy rozdarł straszliwie,
I kudły zatrząsł na grzywie,
I wyciągnął cielska brzemię,
I obalił się na ziemię.

ZDANIE PARENTETYCZNE:Pani, twych dzięków nie trzeba mi wcale".,"Kto mię tak kocha, jak po tysiąc razy
Czułymi przysiągł wyrazy,
Niechaj mi teraz rękawiczkę poda".

ZGRUBIENIE: lwisko


znalazlam tyle :) tam epitetow jest wiecej ale to jest proste;p


8 4 8
2010-03-24T11:49:40+01:00
Wystepuja tu :

-- epitety :
ogromne lwisko ,
zwycieska chwala
dzikie boje
szybkie skoki

--rymy sasiadujace, parzyste zenskie :
bojow - podwojow
zasiada - Rada
ganek - kochanek

--rymy przeplatane :
znowy - krata - polowa - wylata

--rymy okalajace :
Emroda - razy - wyrazy - poda

--personifikacja :
lwisko z wolna się toczy, podnosi czoło, obraca oczy

--anafory :
Podnosi czoło / Milczkiem obraca oczy / I ziewy wydarł straszliwie / I obalil sie na ziemie
57 4 57