Odpowiedzi

2009-10-28T20:50:57+01:00
Skóra po zastosowaniu kosmetyków traci pory i jest gładka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:22:11+01:00
To jeszcze zalezy jaki kosmetyk na jaka skore poniewaz mamy rozne rodzaje kosmetykow np kremy wyrozniamy przeciwzmarszczkowe,nawilzajace,ochraniajace,przeciw zatykaniu sie porow,matujace itd.Rodzaji skor tez jest duzo to zalezy od czlowieka z jaka sie urodzil.\jedni moga miec skore tradzikowa to wtedy uzywaja kremu do cery tradzikowej ktory zwalcza krostki na skorze,do skory suchej uzywa sie kremu nawilzajacego ktory ta sucha skore nawilza,do skory tlustej i blyszczacej uzywa sie kremu matujacego ktory matuje twarz i powoduje ze skora sie nie blyszczy,na zmarszczki uzywamy kremu przeciw zmarszckowego ktory redukuje w jakmis stopniu zmarszczki itd.
1 5 1
2009-10-28T21:34:50+01:00
Zależy od kosmetyku i jego właściwości. Niektóre nawilżają, inne chronią przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, niektóre pomagają usuwać niedoskonałości skóry, inne zaś pielęgnują skórę oraz jej wytwory czyli włosy i paznokcie.
1 5 1