Odpowiedzi

2010-03-24T11:57:59+01:00
1:100000 więc 1cm - 1km

2 * 1 = 2[ km ]

Odległość rzeczywista wynosi 2 km.
1 5 1
2010-03-24T11:58:57+01:00
1:100000
1cm-1km
2razy 1=2km
Odp rzeczywista odległość między miejscowościami to 2 km
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T12:02:36+01:00
1:100000

1cm = 100000cm
(na planie) (w terenie)

1cm = 1000m
(na planie) (w terenie)

1cm = 1km
(na planie) (w terenie)

1km × 2cm = 2km

Rzeczywista odległość między tymi miastami wynosi 2 kilometry.
2 5 2