Odpowiedzi

2010-03-24T12:14:44+01:00
Podanie

Zwracam się z prośbą do burmistrza miasta o wydanie dowodu
osobistego.
Prośba moja wynika z tego,iż w tym roku,w czasie wakacji
pragnę wyjechać za granicę,a konkretnie do Paryża.
Proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojego podania.
Z góry dziekuję.
3 2 3
2010-03-24T12:16:16+01:00
Imie i nazwisko np.25.03.2010 kielce


burmistrz twojego miasta
jego imie i nazwisko
PODANIE

SZANOWNY PANIE BURMISTRZU ZWRACAM SIE DO PANA Z OGROMNĄ PROŚBĄ . CHCIAŁABYM ABY WYDAŁ MI PAN DOWÓD OSOBISTY.
JEST TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE PONIEWAŻ NA WAKACJE CHCIAŁABYM JECHAĆ DO PARYŻA. WIE PAN ZE BEZ DOWODU TO NIC NIE MOGĘ ZROBIĆ PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ
PODPIS
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T12:18:53+01:00
Na górze po lewo Twoje imię nazwisko oraz adres, po prawo adres gminy gdzie urzęduje burmistrz.

Na środku napis: PODANIE

Od akapitu:


Zwracam się z uprzejmą prośbą do Pana Burmistrza o wydanie dowodu osobistego.
Dokument ten jest mi bardzo potrzebny, gdyż w okresie wakacyjnym pragnę wyjechać za granicę - do Paryża.
Mój wyjazd jest możliwy tylko w przypadku posiadania dowodu tożsamości.
Mam nadzieję na pozytywny rozpatrzenie mojego podania.

Po prawo pod tekstem :
Z wyrazami szacunku
i podpis
5 2 5