Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T20:58:53+01:00
Moim ulubionym czasopismem jest Brawo Girl, ponieważ zawiera wiadomości, które bardzo mnie interesują. Moje rówieśniczki opisują tam swoje przeżycia, wydarzenia z swojego życia. Gazeta zawiera również wiele porad, np. co jest modne, jak dbać o zdrowie i dobry wygląd. Z tej gazety można się dowiedzieć najnowszych plotek z życia sławnych gwiazd.Również jest ten dział gdzie można porozwiązywać testy, quizy. Czytając tą gazetę najbardziej zwracam uwagę na rozdziały gdzie można przeczytać jak dbać o swoje zdrowie i wygląd. Te czasopismo wydawane jest co miesiąc, dlatego z wielka nie cierpliwością czekam na nowe wydania.
1 3 1
2009-10-28T21:10:20+01:00
Pismem, po ktorego siegam najczesciej jest miesiecznik Joy. Mozna znalezc w nim mnostwo informacji o nowinkach w swiecie mody, urody, sztuki jak i muzyki. Jest tez wiele raportow opowiadajacych ciekawe historie z zycia zwykłych i niezwykłych ludzi z pasja. Czasopismo to czytam najchetniej, poniewaz wszystkie informacje sa potwierdzone, a raporty o sztuce czy muzyce pochodza najczesciej z gornej polki. Zawsze w "Joy" przegladam rubryke "moda", w ktorej moge znalezc wszelkie informacje o tym, co najmodniejsze i najoryginalniejsze jesli chodzi o ubior, zapachy perfum czy dodatki. Uwielbiam takze czytac o osobach opowiadajacych o swoich zawodach, w ktorych łacza pozyteczne, czyli zarabianie pieniedzy z przyjemnym, czyli ze swoimi zainteresowaniami .
1 5 1