Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T12:31:49+01:00
Pc=2Pp + Pb
Pb=10x10=100cm kwadratowych
Pp=pi r kwadrat
Pp= 5π
Pc=10π + 100cm²
2010-03-24T12:34:06+01:00
Promień podstawy r=5
wysokość h=10

Pc=2*Pp+Pb
Pc=2*πr²+2πr*h = 50π + 100π = 150π
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T12:36:10+01:00
Dane:
h=10cm
z tego wynika że promień to 1/2a czyli 1/2*10 co się równa 5
czyli
r=5
Rozwiązanie:
Pp=πr²=π5²=25π
Pb = 2π r h =2π5*10=100
P=2Pp+Pb=2*25+100=150π