Odpowiedzi

2010-03-24T13:07:44+01:00
Uwaga
Dnia 28 marca 2010r zaginął stworek z kosmosu. Jest średniego wzrostu i ma na sobie jeans-y. Wszystkie osboy ktore widziały stworka prosze o kontakt ze mna lub z pobliskim posterunkiem policij.
Tel. 777666999

Reklama
Najnowsza maszyna XXIwiekiu. Zrobi wszystko o co sie ja tylko poprosi na litere N. Wielka okazja aby ja nabyc i miec we wlasnym domu. Nie przegapcie okazij, wiecej moze sie nie powtorzyc! Maszyna jest za jedyne 99.99zł.

Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich na wystawę nowoczesnych urzadzen i maszyn ktora odbedzie sie w Opolu przy ulicu Kwiatowa 3/4 o godzinie 16.00. Wstep wolny. Wszyscy mile widziani. Podczas wystawy bedzie ogloszenie wynikow najlepszej maszyny Opola.
Z powazaniem Burmisztrz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:08:38+01:00
Ogłoszenie!

Dnia 23.03.2010r. około godziny 15:00 zaginął stworek z kosmosu. Stworzonko wyróżnia się zielonym kolorem skóry z charakterystycznymi fioletowymi cętkami. Ma on również uszy w kształcie trąbki i krótki, zawijany ogonek. jego znakiem rozpoznawczym jest jedno wielkie oko umieszczone w centralnej cześci twarzy.
Na uczciwego znalazcę czeka wysoka nagroda!
Kontakt telefoniczny:543298777

2.
Oferta nie do odrzucenia!

Czy lubisz literę N, bądź kolor niebieski?
Jeżeli tak to zapewni Ci to maszyna przekształcająca wszystko na literę N firmy "Blaszka". Nielubiany przez Ciebie kolor czarwony po użyciu maszyny zamieni się na ulubiony niebieski. Urządzenie jest "na każdą kieszeń". Poręczne i ciekawe zapewnia dużo pozytywnych doznań!

Kup koniecznie!

Maszynka zmienia literki, więc czekają ciekawe gierki.

3.


Zaproszenie!

Serdecznie zapraszam na wystawę nowoczesnych maszyn i urządzeń, która odbędzie się 24.03.2010r. o godzinie 16:00 na dworcu głównym w mieście (Twoje miasto). W programie obejrzenie nowoczesnych wynalazków i urządzeń stworzonych przez wybitnych naukowców, darmowy poczęstunek, konkurs polegający na złożeniu danej maszyny.

Bedzie mi niezmiernie miło jeśli zaszczycicie nas Swoją obecnością.

Miejskie Muzeum
1 5 1