Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T12:50:27+01:00
1/ Znów przyjdzie do nas wiosna.
2/Kasia słucha pięknego śpiewu ptaków, który przyniosła nam wiosna.
3/Nie martmy się, nawet gdy wiosna odejdzie to powróci za rok
4 4 4
2010-03-24T12:51:03+01:00
Gdy.przyjdzie.wiosna.będzie.wokół.pełno.zieleni:)
Każdy.słucha.śpiewu.skowronka
Z.cieplych.krajów.powrócił.do.nas.bocian:)
9 2 9
2010-03-24T12:52:03+01:00
Wiosna przyjdzie z promykiem słońca i ptaków śpiewem, by następnie zagościć na niebie.

Mała Zosia słucha śpiewu ptaków i szelestu liści podczas wiosennego spaceru.

Mały ptaszek po długiej podróży powrócił do Polski.
3 3 3