Rozwiąż krzyżówkę ortograficzną(HELP!!!!!!)

1.Zniechęcenie, ospałość, zobojętnienie(i!) [6 liter-pierwsza to a]
2.to, od czego coś jest uzależnione(u!) [6 liter-3 to c]
3.wyraz o znaczeniu przeciwstawnym do ,,zwycięstwo" [6 liter-4 to s]
4.warzywo kapustne[6 liter-6 to b]
5. wybitne zdolności w jakiejś dziedzinie[6 liter-1 to t, 3 to l, 6 to t]

Proszę o wszystkie odpowiedzi. Zgłaszam błędną, jak jest źle! HELP!!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-24T13:17:30+01:00
1. apatia
2.
3. klęska
4. brokuł
5. talent
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:21:14+01:00
1. Apatia
2.
3. Klęska
4.ostatnie b? jak pierwsze to może Brokuł
5. Talent
4 2 4