Odpowiedzi

2010-03-24T13:11:56+01:00
Lasy równikowe mają duże znaczenie dla człowieka, klimatu czy przyrody, ponieważ są one "zielonymi płucami ziemi". jest tam dużo drzew, które wspierają i oczyszczają powietrze, którym oddychamy
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:34:40+01:00
Są środowiskiem życia ponad połowy wszystkich gatunków roślin i zwierząt. Lasy upiększają otoczenie człowieka, stanowiąc element dekoracyjny , są inspiracją twórczości artystycznej, a takze dzieki nim mamy świeze powietrze
2 4 2