Odpowiedzi

2010-03-24T13:10:33+01:00
1. Zakaz czytania polskiej literatury
2. Przedstawianie histori Polski w sposób ośmieszający
3. Zakaz mówienia w j. poslkim
4.nieobowiązkowe zajęcia j. polskiego
5.stosowanie metody pamięciowej w nauczaniu
6. teatr rosyjski
7. kary cielesne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:11:25+01:00
1. zakaz używania języka polskiego
2. zakaz czytania polskich książek.
3. zmiany nazw ulic na rosyjski
4. nauczali rosyjscy nauczyciele
5. konieczna nauka języka rosyjskiego
6. lekceważenie lekcji języka polskiego
7. zamykanie polskich kwater dla uczniów
8. namawianie chodzenia do rosyjskiego teatru
1 5 1
2010-03-24T13:16:38+01:00
1.Zakaz mówienia po polsku.
2. Zakaz czytania polskiej literatury i historii.
3. Próbowano wprowadzić język rosyjski do Kościoła.
4.Przedstawiali Polskę jako zdemoralizowany, zły, do cna zepsuty kraj, niewart wolności, istnienia.
5.Można było tylko chodzić na rosyjskie przedstawienia i imprezy, ktore mialy sprawic,ze uczniowie zapomna o swoich korzeniach.
6.Wynarodowienie Polaków.
7. Porozumiewać można było się tylko językiem rosyjskim.
1 5 1