Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:35:11+01:00
Samorzad ucznowiowski
dzialajacy przy szkole
nr 18 w Katowicach

Dyrektor Gimnazjum
Jan Kowalski

Zlaszam sie z uprzejma prosba o zgode na przeprowadzenie zbiorki na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja.

Posbe swa motywuje tym iz dzieci nlezace do tej fundacji potrzebuja naszej pomocy,a kazdy grosz jest dla nich wazny.Wszystkie te dzieci bardzo cierpią.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby

z poważaniem:
pzrewodnicząca samorządu uczniowskiego
41 4 41
2010-03-24T13:37:18+01:00
twoje imię i nazwisko data
twój adres zamiekania


do dyrektora szkoły ( miejscowość szkoły)

w imieniu całej szkoły zwracam się do pana z prośbą o zorganizowanie zbiórki na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja. Prośbę swą motywuję tym że ta fundacja jest Organizacją Pożytku Publicznego, której celem jest niesienie odrobiny radości dzieciom poszkodowanym przez nieuleczalne choroby i dzięki nam możemy spełnić niektóre marzenia tych dzieci.
proszę o niezwłoczne rozpatrzenie mojej sprawy
podpis
13 3 13