Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:22:27+01:00
Przesłanie tej ewangelii mówi o tym że ludzie popełniają błędy ale Jezus jak ojciec owego syna marnotrawnego kocha i przebacza. Każdy może popełniać błędy byle by wiedział jak wejść na własciwą drogę. Syna marnotrawnego można scharakteryzować jako bezmyslnego, niewdzięcznego i poprostu niedobrego syna lecz gdy zrozumiał swój błąd stał sie dobrym synem. ojciec zas jak na ojca przystało przebacza swemu synowi bo go kocha, jest to wyraz zrozumienia i miłosci.
1 1 1
2009-10-28T22:08:49+01:00
Przesłanie tej przypowieści jest takie że Pan Bóg tak jak ojciec syna marnotrawnego czeka na nas bez względu na to jacy byliśmy przed przyjściem do Niego. Pokazuje ona również jak to jest ważne że On cały czas czeka, bo co by było gdyby syn wrócił i ojca nie było jego brat wygonił by go za to co zrobił. Dlatego uwydatnia ona także wizerunek Pana Boga. :*