Odpowiedzi

2010-03-24T13:57:27+01:00
)7,6= 7 6/10
b)10,4= 10 4/10
c)7,04= 7 4/100
d)8,56= 8 56/100
e)5,008=5 8/1000
f)3,024= 3 24/1000
g)1,01= 1 1/100
h)11,011= 11 11/1000
i)o,o302= 302/10000
j)93,0072= 93 72/ 10000
k)0,00031= 31/100000
l)2,000603=2 603/ 1000000

2010-03-24T13:57:42+01:00
A) 76/10
b) 104/10
c) 704/100
d) 856/100
e) 5008/1000
f) 3024/1000
g) 101/100
h) 11011/1000

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:02:00+01:00
A)7 6/10
b)10 4/10
c)7 4/100
d)8 56/100
e) 5 8/1000
f)3 24/1000
g)1 1/100
h)11 11/1000
i) 302/10000
j)93 72/10000
k)31/100000
l)2 603/1000000

ukośnik zastępuje kreskę ułamkową