Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T13:57:54+01:00
Bo tam jest dużo drzew i one dają tlen a zabierają dwutlenek węgla .
1 5 1
2010-03-24T13:58:54+01:00
Ponieważ jak wiesz lasy to źródło tlenu potrzebnego nam do życia,a lasy tropikalne mają jego najwięcej,dlatego nazywamy je zielonymi płucami ziemii
POZDRAWIAM;)
2010-03-24T14:00:25+01:00
Lasy tropikalne są zielonymi płucami Ziemi, ponieważ jest to obszar, w którym znajduje się najwięcej drzew. Lasy równikowe rosną na terenach gdzie jest bardzo wysoka temperatura i występują obfite opady deszczowe, dzięki takim warunkom atmosferycznym, lasy te bardzo szybko rosną i mają bujna roślinność. Dają nam one to, że gdy jest ich dużo lepiej się oddycha ludziom i zwierzętom

2 3 2