Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:19:16+01:00
1.
3kg = 300 dag
Cp = 6/300 * 100%
Cp = 2%

2.
mr1 = 80g
mr2 = 80g + 20g = 100g
Cp = ms/mr * 100% /* mr/100%
ms = Cp * mr / 100%
ms = 5% * 80g / 100%
ms = 4g

Cp2 = 4g/100g * 100%
Cp2 = 4%
2010-03-24T14:19:55+01:00
Zadanie 1

Cp = 6dag/3kg*100% = 60g/3000g*100% = 6/300*100% = (600/300)% = 2%


zadanie 2

ms = 5%*80g = 0,05*80g = 4g
mr = 80g+20g = 100g
Cp = 4g/100g*100% = (400/100)% = 4%