Zad 1.
Podaj przepis na wykonanie ludzików z kasztanów.
Zad 2.
Ułóż oficjalne zaproszenie skierowane do autorki Harrego Pottera na spotkanie w twojej szkole.
Zad 3.
Napisz instrukcję obsługi komputera .

Proszę o rozwiązanie tego zadania, bo mam to na jutro ! dziękuję bardzo, pozdrawiam . ; )

2

Odpowiedzi

2010-03-24T14:33:12+01:00
ZAD1.
BIERZESZ 4 KASZTANY JEDEN DUZY MUSI BYC WIEKSZY OD POZOSTALYCH JEDEN MALY NA GLOWE POZOSTALE PRZETNIJ NA POL I ZROB RECE I NOGI xD..
ZAD2.
26 marca 2010 r.. o godzinie 11.00 w Szkole Podstawowej odbędzie się spotkanie z J.K.Rowling - autorem powieści ,,Harry Potter''
Pisarza zaprosiła Miejska Biblioteka Publiczna w Gozdnicy.
Zapraszamy na spotkanie.
Kierownik Miejskiej Biblioteki Publicznej - TURNROX
ZAD3.
Przygotuj komputer do pracy
Zainstaluj system operacyjny i oprogramowanie
Archiwizuj dane na płytach CD.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:53:09+01:00
1) Wykonanie ludzików z kasztanów wcale nie jest skomplikowane chociarz może tak się wydawać. Potrzebne są do tego kasztany i zapałki. Trzeba wbić zapałkę do kasztana i mamy już głowę z kasztana i szyję z zapałki. tak samo postępujemy z resztą tułowia.
2)Serdecznie zapraszamy
Sz.P.J. Rowling na uroczyste spotkanie w SP nr 11 w Zielnej Górze 15.12.2010r. o godz. 12.30.
Klasa 4c
3) Komputer obsługuje się myszką i klawiaturą. można odnaleźć w internecie różne potrzebne rzeczy . w paincie można rysować a w wordzie pisać. komputer przydaje się też do robienia prezentacji.
1 1 1