Odpowiedzi

2010-03-24T14:32:20+01:00
Zredaguj? Rozumiem, że miałeś/aś namyśli napisz? ...


Szkoła- czasem dobrze, czasem źle
Lecz z usmiechem wita mnie
Zapraszają książki w świat magiczny, histotyczny
oraz...matematyczny
Równania, wykresy, diagramy i mapy
przez nie nawet ze snów uciekły moje skrzaaty!
Gramatyka, anazlizy, wiersze i lektury
Często dla mnie to tortury,
Nagle dzwonka słychać brzdęk
To przyjemny dla mnie dźwięk ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:52:23+01:00
O szkole
1.
Dużo wiem o szkole
Chodzę do niej codziennie
I choć chodzić do niej wolę
Nudzę się w niej niezmiernie
Na lekcjach dużo się uczę
I słucham nauczycieli
Na przerwach po korytarzu się włóczę
I tęsknie do niedzieli
Z koleżankami rozmawiam dość często
często się z nim tez kłócę
I choć w szkole jest ludzi gęsto
To i tak zawsze do niej powrócę.22
2.
Szkoła to taki budynek
Który dzieci uważają za rynek
Na lekcjach pełno hałasu
Na przerwach wciąż mało czasu
Dzieciaki biegają po korytarzach z piskiem
U młodzieży nauka jest częstym zjawiskiem
Wszyscy słuchaja nauczycieli
Tak jakby nic nie wiedzieli
Obawiają się zawsze klasówek
Do których trzeba wytężyć główek
Są też nieraz przyjemności:
odwiedziny miłych gości
dzień dziecka,nauczyciela
w którym panuje miła atmosfera
Ale szkoła do dobra rzecz
Prawie taka dobra jak wygrany mecz
Dlatego nie można jej krytykować
Bo kiedyś będzie nam jej brakować