Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T14:28:07+01:00
Do której chodzisz szkoly?
Podoba Ci sie w tej szkole?
Masz rodzeństwo a moze chciałabys miec?
Masz jakiegos idola?
Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Dobrze sie uczysz?
Jestes zadowolona ze swoich ocen?
Podoba Ci sie Twoje imie?
Czy gdybys mogla zmienilabys szkole?
Sama sobie ja wybrałaś?
Jestes zadowolona?
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:30:43+01:00
-Jaki jest twój ulubiony kolor?
-Jaki jest twój ulubiony piosenkarz?
-Jaka jest twoja ulubiona piosenkarka?
-Jaki jest twój ulubiony zespół?
-Ulubiony przedmiot w szkole?
-Ulubiony nauczyciel?
-Kogo najbardziej lubisz z klasy?
-Jaki przedmiot najgorzej Ci idzie?
-Jaką miałaś/eś średnią ocen na półrocze?
Liczę na naj ;-)
2 4 2
2010-03-24T14:31:11+01:00
Czym się interesujesz?
Kim chcesz zostać w przyszłość i dlaczego?
Jaki jest twój ulubiony sport?
Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Czego nie znosisz w swojej przyjaciółce?
Jakie masz wady a jakie zalety?

2 3 2