Odpowiedzi

2010-03-24T14:28:44+01:00
Mój tata ma różowe włosy, duży czerwony nos, małe różowe usta i wielkie oczy. Waży 100 kilo. Nosi czarne zaduże spodnie, niebiesko-żółtą kosszulę i kapelusz.
  • 1004
  • Początkujący
2010-03-24T14:30:16+01:00
Tata ma odstające uszy jak osioł
jest gruby jak słoń
zakochał się w wielorybie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:33:21+01:00
Mój tata, to żartowniś nie lada!
Pewnego razu stanął przy lustrze i zaczął "czesać" swoją łysinę, a ja z mamą śmiałyśmy, aż stałyśmy się sine! Innego razu wychodząc do pracy, jak zawsze czysty, schludny w garniturze, specjalnie ubrał dwa inne buty. W końcu poważną minę przybrał gdy mnie karał, wymagający z niego ojciec, przyznać to trzeba. I silny też zapewne jest, siłownie odwiedza, przez to jego ciało ma takie ładne kształty...W każdym razie możesz mi zazdrościć taty, jest najlepszy!