1.Napisz dedykacje , które mógłbyś umieścić w książkach dla
młodszego rodzeństwa z okazji urodzin

Pani Dyrektor z okazji Dnia Nuczyciela

mamy z okazji dnia kobiet

2.Zapisz dedykację które mógłbyś wpisać do wybranych książek wręczając je z okazji

Dnia Matki


Dnia Nauczyciela

Proszę zróbcie ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-24T14:39:54+01:00
1.Napisz dedykacje , które mógłbyś umieścić w książkach dla
młodszego rodzeństwa z okazji urodzin

Dla kochanego brata/ kochanej siostry, nich każdy Twój dzień będzie radosny, dostawaj prezenty bez okazji. Pamiętaj, ze zawsze jestem przy Tobie- Imię
Pani Dyrektor z okazji Dnia Nauczyciela

Dla Kobiety umilającej nasz każdy dzień w szkole, dziękujemy za każdy gest. Dla Pani Dyrektor oddani uczniowie.
mamy z okazji dnia kobiet

Kochano mamo, rozświetlasz nasz dzień jak słońce. Dzieci

7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:40:24+01:00
-Dla młodszego rodzeństwa :
Za dwanaście lat i chwil spędzonych razem. ( tu wpisz wiek )
Bez względu na to jakie te chwile były.
Zawsze kochająca siostra Sylwia.

Pani dyrektor .
Dla najlepszego pani dyrektor pod słońcem.
Bo to dzięki pani, nasza szkoła jest jedyna w swoim rodzaju.
Dziękuje !

Mamy z okazji dnia kobiet
Dla najwspanialszej kobiety, żony i mamy w jednym.
Żadne prezenty nie oddadzą miłości jaką cię darze.

Dnia matki:
Dla najwspanialszej mamy pod słońcem.
Z tobą nawet gdy jest źle, jest dobrze.

Dnia nauczyciela
Dla naszej kochanej pani nauczycielki.
Za trud jaki wkłada w naszą edukacje.
Serdeczne dzięki !


8 3 8