Odpowiedzi

2009-10-28T21:17:05+01:00
Tkankami stałymi jest na przykład drewno ,metal,plastik po prostu coś co się nie rusza
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:17:11+01:00
Niewiem czy o to chodzi ale masz :
chronią roślinę przed uszkodzeniem mechanicznym oraz szkodliwym oddziaływaniem środowiska zewnętrznego oraz zabezpieczają wnętrze rośliny przed nadmiernym parowaniem.
Znalazłem to w zeszycie ale widze ze kolega wczesniej podobne napisal wiec sory :)

4 4 4