Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-24T14:43:16+01:00
Dla Mnie szczegulnym miejscem jest mój ogródek.
Dlatego , że jest tam cisza i można wypocząć.
Jest tam dużo zieleni, roslin , kwiatów i hamak na którym zawsze leże.
Mój ogródek nie jest duży ale za to cudowny.
Uważam ze jest to najlepsze i najpiękniejsze miejsce na ziemi.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-24T14:45:46+01:00
Szczególnym miejscem dla mnie jest mój dom rodzinny. To w nim żyję i w nim dorastałam/łem. Dom ten zna moje życie i wszystko co się w nim działo. Mogę tam zapraszać swoich kolegów i koleżanki. Mieszka tu też moja rodzina. Czuję się w nim bezpiecznie i przytulnie. Lubię go zwłaszcza w święta. To wspaniałe, kiedy codziennie poznaję go na nowo. Uwielbiam go. To jest moje miejsce na Ziemi i nie oddałabym/oddałbym go za żadne pieniądze świata. To moje miejsce na Ziemi.
4 4 4