Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T21:19:47+01:00
Panie Boże dziękuję ci , że jesteś dla mnie hojny i wysłuchujesz moich modlitw. Dziękuję ci również , że nie odpychasz mnie i mojej rodziny , którą bardzo kocham.
Proszę cię również byś miłował wszystkich ludzi na ziemi jak mnie miłujesz.
Oto cie prosze panie Boży.
Amen.
53 2 53
2009-10-28T21:21:30+01:00
Dziękuję ci Boże za twoją dobroć dla wszystkich ludzi Boże nikt również nie jest taki hojny jak ty darzysz nas wielką miłością i na tym zakończę moją krótką modlitwę
24 3 24
2009-10-28T21:36:19+01:00
Panie, dziękuje ci za wszystko co sprawiasz ludziom. Proszę cie bądź ze mna kazdego dnia i sprawiaj abym wzrastal/a w twojej nauce i milosci. ty dajesz cieplo dla nas wszystkich, nikogo nie odrzucasz nikim nie gardzisz. Dajesz nam tyle dobra, jestes dla nas taki hojny, dales nam, ludziom, caly swiat! dziekujemy ci za to !!
81 4 81