Odpowiedzi

2009-10-28T21:22:54+01:00
Horrible = foul - obrzydliwy, okropny
things = stuff - rzeczy
remove plates from = empty the dishwasher - usunąć talerze z... / opróżnić zmywarkę
very untidy = mess - bałagan
a pile = heap - sterta
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T23:23:45+01:00
Horrible (okropny)= foul (obrzydliwy)

things (rzeczy, sprawy)= stuff

remove plates from (wziąść/ przesunąć talerze z)= empty the dishwasher (opróżnić zmywarkę)

very untidy (bardzo brudny- w sensie nieposprzątane)= mess (bałagan)

a pile (zgromadzić coś, stos czegoś)= heap (sterta)